W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Zgłoszenie reklamacji
W przypadku wystąpienia wady, prosimy o kontakt mailowy na adres sklep@foteleuszaki.pl. Wiadomość powinna zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, numer telefonu, numer faktury lub zamówienia, przyczynę reklamacji, daty zakupu oraz wystąpienia wady.
Warto załączyć również zdjęcia wad produktu.
2. Uznanie reklamacji
Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego przystąpimy do jego analizy. Jeśli reklamacja zostanie uznana, to odbierzemy wadliwy produkt, a następnie dostarczymy nowy produkt. Koszt odbioru, jak i koszt transportu pokrywa sklep.
W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, wyślemy szczegółową informację wraz z uzasadnieniem za pomocą poczty elektronicznej e-mail.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.