Reklamacje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Zgłoszenie reklamacji

W przypadku wystąpienia wady, prosimy o kontakt mailowy na adres reklamacje@foteleuszaki.pl. Wiadomość powinna zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, numer telefonu, numer faktury lub zamówienia, przyczynę reklamacji, daty zakupu oraz wystąpienia wady.

Warto załączyć również zdjęcia wad produktu. 


2. Uznanie reklamacji 

Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego przystąpimy do jego analizy. Jeśli reklamacja zostanie uznana, to odbierzemy wadliwy produkt, a następnie dostarczymy nowy produkt. Koszt odbioru, jak i koszt transportu pokrywa sklep. 

W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, wyślemy szczegółową informację wraz z uzasadnieniem za pomocą poczty elektronicznej e-mail. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl