FAQ - najczęstsze pytania

1. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Dokładamy wszelkich starań, aby Państwa zamówienie dotarło jak najszybciej. Z uwagi na fakt, że niektóre produkty tworzone jest na zamówienie, czas realizacji jest różny w zależności od producenta. Może wynosić od 48 godzin do 25 dni roboczych.

W podanym czasie tworzymy zamówiony fotel wedle wytycznych, a następnie przekazujemy go do firmy transportowej. To właśnie kierowcy kontaktują się z Państwem dzień przed dostawą, aby ustalić godzinę dostarczenia fotela. 
 
Maksymalny czas realizacji zamówienia podany jest na karcie każdego produktu. 
 
2. Ile wynosi koszt dostawy?

Koszt dostawy jest zróżnicowany w zależności od producenta oraz gabarytów foteli. Więcej szczegółów można znaleźć w zakładce DOSTAWA.

3. Jak mogę dokonać zakupu fotela w sklepie FoteleUszaki.pl?

Można zamówić meble telefonicznie, napisać maila lub złożyć zamówienie na sklepie internetowym. Szczegóły znajdują się na stronie Jak kupować?   

4. Jakie formy płatności są dostępne?

W sklepie mamy możliwość zapłacenie za produkty płatnością online, która jest obsługiwana przez Płatności Shoper i obsługuje większość transakcji z banków działających w Polsce. Dodatkowo za produkty możemy zapłacić BLIK-iem lub przelewem na konto bankowe.

5. W jaki sposób złożyć reklamację?

W przypadku wystąpienia wady, prosimy o kontakt mailowy na adres reklamacje@foteleuszaki.pl. Wiadomość powinna zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, numer telefonu, numer faktury lub zamówienia, przyczynę reklamacji, daty zakupu oraz wystąpienia wady. Warto załączyć również zdjęcia wad produktu. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl