Dokładamy wszelkich starań, aby Państwa zamówienie dotarło jak najszybciej. Z uwagi na fakt, że niektóre produkty tworzone jest na zamówienie, czas realizacji (czas produkcji) jest różny w zależności od producenta.
W podanym czasie tworzymy zamówiony fotel wedle wytycznych, a następnie przekazujemy go do firmy transportowej. To właśnie kierowcy kontaktują się z Państwem dzień przed dostawą, aby ustalić godzinę dostarczenia fotela.
Maksymalny czas realizacji zamówienia podany jest na karcie każdego produktu.
2. Czy sklep wysyła próbki?
Próbki tkanin zamówisz odpłatnie, www.foteleuszaki.pl/zamowprobki. Przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt w celu weryfikacji dostępności danej tkaniny. Wysyłamy maksymalnie 5 próbek. Próbki wysyłamy w ciągu 24 godzin.
3. Czy meble z Waszej oferty można zobaczyć w sklepie stacjonarnym?
Jesteśmy wyłącznie sklepem internetowym, nie posiadamy aktualnie sklepów stacjonarnych. Wysyłka mebli odbywa się z magazynów producentów.
4. Czy oferujecie Państwo dostawę z wniesieniem?
Niestety nie. Firmy transportowe, z którymi współpracujemy nie mają takiej usługi. W związku z tym prosimy wcześniej o zorganizowanie sobie osób do wniesienia mebli.
5. Czy mogę opłacić zamówienie przy odbiorze?
Niestety nie mamy takiej możliwości. Meble wykonywane są pod zamówienie. W związku z tym wymagamy wpłaty całości kwoty należnej za zamówienie.
6. Czy istnieje możliwość zmiany wymiarów mebli?
Meble oferowane w naszym sklepie są dostępne jedynie w rozmiarach podanych na stronie konkretnego produktu. Nie mamy możliwości zmiany rozmiaru.
7. Czy istnieje możliwość zmiany tkaniny?
Tak, oczywiście. Meble są wykonywane pod zamówienie. Dlatego też jest możliwość wykonania mebla w dowolnej tkaninie. Przed złożeniem zamówienia prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy. Niektóre tkaniny mogą być za dopłatą. Dlatego też cena może ulec zmianie.
8. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?
Tak, oczywiście. Możemy przyjąć zamówienie telefonicznie lub mailowo.
9. Ile wynosi koszt dostawy?
Koszt dostawy jest zróżnicowany w zależności od producenta oraz gabarytów. Więcej szczegółów można znaleźć w zakładce DOSTAWA. Przy zamówieniu więcej niż jednego produktu koszt transportu zostanie naliczony za każdy mebel.
10. Czy istnieje możliwość dostawy na wybrany dzień?
Niestety nie jest to od nas zależne. Przekazujemy taką informację do firmy transportowej i to oni już kontaktują się dzień przed planowaną dostawą, ustalając dogodny termin dostawy.
11. Czy istnieje możliwość zakupów na raty?
Tak, oferujemy sprzedaż mebli poprzez wygodny system ratalny. Informację o takiej formie płatności odnajdziesz przy każdym produkcie.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.