FAQ - najczęstsze pytania

1. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Dokładamy wszelkich starań, aby Państwa zamówienie dotarło jak najszybciej. Z uwagi na fakt, że niektóre produkty tworzone jest na zamówienie, czas realizacji (czas produkcji) jest różny w zależności od producenta. Może wynosić maksymalnie do 21 dni roboczych.

W podanym czasie tworzymy zamówiony fotel wedle wytycznych, a następnie przekazujemy go do firmy transportowej. To właśnie kierowcy kontaktują się z Państwem dzień przed dostawą, aby ustalić godzinę dostarczenia fotela. 
 
Maksymalny czas realizacji zamówienia podany jest na karcie każdego produktu. 
 
2. Czy sklep wysyła próbki?
 
Próbki tkanin zamówisz odpłatnie, www.foteleuszaki.pl/zamowprobki. Przed złożeniem zamówienia prosimy o kontakt w celu weryfikacji dostępności danej tkaniny. Wysyłamy maksymalnie 5 próbek. Próbki wysyłamy w ciągu 24 godzin.
 
3. Czy meble z Waszej oferty można zobaczyć w sklepie stacjonarnym?
 
Jesteśmy wyłącznie sklepem internetowym, nie posiadamy aktualnie sklepów stacjonarnych. Wysyłka mebli odbywa się z magazynów producentów.

4. Czy oferujecie Państwo dostawę z wniesieniem?

Niestety nie. Firmy transportowe, z którymi współpracujemy nie mają takiej usługi. W związku z tym prosimy wcześniej o zorganizowanie sobie osób do wniesienia mebli.

5. Czy mogę opłacić zamówienie przy odbiorze?

Niestety nie mamy takiej możliwości. Meble wykonywane są pod zamówienie. W związku z tym wymagamy wpłaty całości kwoty należnej za zamówienie. 

6. Czy istnieje możliwość zmiany wymiarów mebli?
 
Meble oferowane w naszym sklepie są dostępne jedynie w rozmiarach podanych na stronie konkretnego produktu. Nie mamy możliwości zmiany rozmiaru. 
 
7. Czy istnieje możliwość zmiany tkaniny?
 
Tak, oczywiście. Meble są wykonywane pod zamówienie. Dlatego też jest możliwość wykonania mebla w dowolnej tkaninie. Przed złożeniem zamówienia prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy. Niektóre tkaniny mogą być za dopłatą. Dlatego też cena może ulec zmianie. 
 
8. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?

Tak, oczywiście. Możemy przyjąć zamówienie telefonicznie lub mailowo.  

9. Ile wynosi koszt dostawy?

Koszt dostawy jest zróżnicowany w zależności od producenta oraz gabarytów. Więcej szczegółów można znaleźć w zakładce DOSTAWA. Przy zamówieniu więcej niż jednego produktu koszt transportu zostanie naliczony za każdy mebel.

10. Czy istnieje możliwość dostawy na wybrany dzień?

 Niestety nie jest to od nas zależne. Przekazujemy taką informację do firmy transportowej i to oni już kontaktują się dzień przed planowaną dostawą, ustalając dogodny termin dostawy. 
 
11. Czy istnieje możliwość zakupów na raty?
 
Tak, oferujemy sprzedaż mebli poprzez wygodny system ratalny. Informację o takiej formie płatności odnajdziesz przy każdym produkcie.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl